Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 819
Status
Stängd för vidare inlägg.
Så var det bara att krypa ur myskläderna igen. Tonåringen behöver skjuts till bussen och vill in och handla lite på vägen...

En ungdom i min närhet har haft det jobbigt en period. Idag kom denne ut till stallet hos mig och fick mysa med häst. Och kika på när jag jobbade pålle för hand och så lekte vi lite med trickträning och frihetsdressyr.
Kul att kunna hjälpa med att skingra tankarna en stund och ge lite upplevelser som var nya.
Personen är hästvan. Men hade aldrig sett en läggning tex. Så det var speciellt för denne.
Och att få mysa med häst var efterlängtat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 387
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 525
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
788
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?