Vad sätter ni på grillen?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare tott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 828
Sparris
Spett med marinerad paprika, lök, svamp och tomat.

Ska testa att göra burgare med Anammas formbara färs.

Som sås blandar jag CF med fetaost, rödlök, dill, salt och peppar.

Vi avgudar Anammas formbara färs :love: vi har fått lite av en grej för just hamburgare gjorda på den. En hamburgerpress tycker vi är att föredra men annars har vi bara färsen, lite riven lök, salt och peppar och ibland en lite skvätt bbq-sås. Dom blir såå bra!

Vi avgudar Anammas formbara färs :love: vi har fått lite av en grej för just hamburgare gjorda på den. En hamburgerpress tycker vi är att föredra men annars har vi bara färsen, lite riven lök, salt och peppar och ibland en lite skvätt bbq-sås. Dom blir såå bra!
Härligt att höra! :love: Tack för recepttips. :bow:

Liknande trådar

Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 364
Senast: Capybara
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 510
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras I ärlighetens namn kommer det nog bli en whippet igen, men jag har länge tyckt att mellanpudlar verkar väldigt trevliga, sportiga... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 052
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
959
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka