Vad ser du på bilden?

Vad ser du?

• Antal omröstningsdeltagare
    51

stjarnhimmel

Trådstartare
Denna bild valsar runt på Facebook med frågan: vad ser du på bilden- ett flygplan eller fisk?

Jag : en apa som röker.

I kommentarsfälten har folk svarar att de ser både fiskar, flygplan, öron, äpplen och annat.

Driver de eller var ser de flygplanet? Det är ju uppenbart en apa som röker.

Bifogade filer

• FB_IMG_1747866478288.webp
    FB_IMG_1747866478288.webp
    14 KB · Visningar: 131
Denna bild valsar runt på Facebook med frågan: vad ser du på bilden- ett flygplan eller fisk?

Jag : en apa som röker.

I kommentarsfälten har folk svarar att de ser både fiskar, flygplan, öron, äpplen och annat.

Driver de eller var ser de flygplanet? Det är ju uppenbart en apa som röker.
Varför just den? För att vara moln är den ju inte väldigt mycket mer lik någonting än andra moln så att säga :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 329
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 185
Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
15 562
Senast: Qelina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 217
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma