Vad sjunger han?

Sparrisen123

Trådstartare
Oskar Linnros - Hur dom än. I slutet på låten, vad sjunger han? :crazy:
Jag har googlat och letssingit är de enda som har med raderna. Där står det att han sjunger "Ja vi har trummor ni har inga trummor om ni undrar det.
Jag sa vi har trummor ni har inga trummor och jag undra är du dum eller dum eller dum eller"
Sjunger han verkligen så? :confused:
 
Sv: Vad sjunger han?

Jag har försökt lyssna men kan varken säga ja eller nej till om han sjunger så, men säger ni det så bestämmer vi väl att han väl sjunger så då :D
 
Sv: Vad sjunger han?

Tycker också det låter som det. Ser man videon så visar dom dessutom trummor i slutet av den.
 

Liknande trådar

Småbarn Misstänker att jag inte är ensam om att snart kunna Babblarna utantill på det här forumet, så nu har jag en fråga. I låten Babola...
2
Svar
20
· Visningar
1 695
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 933
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Jag beställde ett par airpods pro från marketplace här om dan, swishade, gav adress, post nr och allt. Han skickade bild på det vid...
2
Svar
22
· Visningar
1 830
Senast: Liten
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 728
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp