Vad ska en grönt kort kurs innehålla?

kopparberg

Trådstartare
Vet inte om jag satte tråden rätt, moderator får väl flytta den om det blev fel.

Vet ngn vad för kursmaterial, praktiska prov osv som ska ingå i grönt kortkurs?

Sv: Vad ska en grönt kort kurs innehålla?

Det här borde jag ju kunna, höll alldeles nyligen en grönt kort-kurs i våran klubb.. :o

Vi använde oss iaf av boken Konsten att tävla och titta även på två filmer som vi lånade.

Sedan hade de ju den vanliga uppskrivningen och en praktisk del som bestod av lastning, visa hästen för hand, på och av med täcken och lidna ben. Om jag inte minns helt fel.

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
21 625
Senast: Badger
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Raderad medlem 147980
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
618
Senast: Twihard
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka