F
fancyfree
Är halvfodervärd åt två hästar som jag är hos ca 3 - 5 dagar i veckan, den ena är en shettis o den andra är inte inriden. Ägaren bryr sig knappt om dom
nu är det så att jag har varit sjuk i snart 2 veckor. Fick ett sms nyss där h*n skrev att ja måste motionera dom mera för dom har blivit tjocka, när h*n vet att jag är sjuk.. Så frågade jag varför h*n inte har gjort något och h*n svarade med att h*n inte har haft tid och ska nu antagligen lämna ut dom på helfoder.. Ska jag ta detta som ett hot?
Den oinridna hästen bryr h*n sig inte om, den är ju inte rolig för den kan man ju inte rida, ungefär så..
Lillen var rolig i två veckor efter h*n köpt den nu bryr h*n sig inte om den.. H*n mockar aldrig även om jag nån gång bara kommer ut 2 -3 ggr den veckan för det ser hon som mitt jobb, men bryr sig inte om dom får stå i skiten.. En gång tog det 3 dagar innan dom fick hö (en stor höbal som körs dit med traktor, annars hade jag gjort det), för hon hade ej tid =/.
Skulle bara vilja ta med mig hästarna o sticka därifrån men det går inte
. Blir sååå trött på oseriösa hästägare bara usch ..
Var mest bara tvungen att skriva av mig lite
Den oinridna hästen bryr h*n sig inte om, den är ju inte rolig för den kan man ju inte rida, ungefär så..
Lillen var rolig i två veckor efter h*n köpt den nu bryr h*n sig inte om den.. H*n mockar aldrig även om jag nån gång bara kommer ut 2 -3 ggr den veckan för det ser hon som mitt jobb, men bryr sig inte om dom får stå i skiten.. En gång tog det 3 dagar innan dom fick hö (en stor höbal som körs dit med traktor, annars hade jag gjort det), för hon hade ej tid =/.
Skulle bara vilja ta med mig hästarna o sticka därifrån men det går inte
Var mest bara tvungen att skriva av mig lite