Vad ska jag köpa?

Fille

Trådstartare
Jag vill ha en sån ”grej” som man kan koppla in i tvn, så jag kan ”skicka över” från telefon till tvn. Har hört namn som appletv och chromecast. Försökt googla mig till ett bra svar, om vad jag ska köpa men inte lyckats. Den bör helst funka till både apple och android!
 
Jag har en Chromecast (fick gratis i någon kampanj), rätt lättanvänd. Jag har Android, men som jag förstått det ska den funka med Apple-telefoner också
 
Jag har Chromecast. Jag är nöjd! Billig. Lätt att installera och att använda. Funkar till både Android och iPhone.
 
+ @Lingon vad ska man ha för modell? Hittat flera när jag googlat!

Jag har en väldigt enkel. Kostade några hundralappar bara. Tror det är den som heter Chromecast (generation 2). Den kostar strax under 400 kr när jag googlar lite snabbt. Finns en som heter Ultra också. Vet tyvärr inte vad skillnaden är.
 
Ultran kan casta i högre upplösning, 4K.
Chromecast är användarvänligt. Vilken modell du ska ha beror nog mest på hur hög upplösning du behöver, en generation 2 räcker långt.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
281
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 205
Senast: Fetaost
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
386
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 332
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Igelkott
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp