Vad ska jag ta för stl?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Frajda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 792
F

Frajda

Ska beställa en pikeur tröja på nätet men vet inte vilken stl jag ska. Har en Fleece tröja i stl 76 som passar perfekt. På hemsidan finns stl 36-46 vad mostavarar det? Hittar bara trådar om ridbyxorna...

Sv: Vad ska jag ta för stl?

Ok men för ridbyxorna är väl t ex 76 en långbent 38a? Gäller inte det för tröjorna? Känns som att 38 egentligen är lite litet då jag brukar ha 40 i tröjor i vanliga fall, är pikeur större eller mindre i stl?

jo det är en långbent, vet inte om det skiljer ngt på tröjorna, har bara sett dem i 76, 08 mm. Tycker de är ganska normala.

ok iofs så är inte passform på tröjor lika knepigt som byxor så en 38 verkar ju vara det jag ska ha, möjligtvis tar jag en 40 för att vara på den säkra sidan. Gillar inte tajta tröjor.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
243
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 883
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka