Vad ska jag ta mig till?

annie_cool

Trådstartare
hej vet inte hur jag ska göra nu. Känner mig ensam i min lägenhet Har ingen att prata med i bland pratar jag med tven och väggen kan komma i bland kan prata med mig själv och så.Vet att det är pinsamt men har man ingen att prata med så vad gör man? Ska jag byta till ett gruppboende?Där är det alltid personal .

Sv: Vad ska jag ta mig till?

Jag tror att ett gruppboende kan vara ett alldeles ypperligt alternativ! Ser många positiva saker i det :) En sak är säker i alla fall, du ska inte behöva gå runt och känna så här :(

Om du känner dig ensam och otrygg/orolig, så vore det väl jättebra om det fanns personal/andra att prata med, så skulle nog gruppboende vara toppen!
Prata med din mamma och be henne hjälpa dig :)

Hej ja tanken har slagit mej partade om det i går kväll. Är orolig över att det ska hända mamma eller hennes man nått de är ju mina närmaste nu.Vill inte att de ska råka ut för nått.

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 299
Senast: Bulldoozer
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 259
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
636
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025