Vad ska jag ta mig till?

annie_cool

Trådstartare
hej vet inte hur jag ska göra nu. Känner mig ensam i min lägenhet Har ingen att prata med i bland pratar jag med tven och väggen kan komma i bland kan prata med mig själv och så.Vet att det är pinsamt men har man ingen att prata med så vad gör man? Ska jag byta till ett gruppboende?Där är det alltid personal .
 
Sv: Vad ska jag ta mig till?

Jag tror att ett gruppboende kan vara ett alldeles ypperligt alternativ! Ser många positiva saker i det :) En sak är säker i alla fall, du ska inte behöva gå runt och känna så här :(
 
Sv: Vad ska jag ta mig till?

Om du känner dig ensam och otrygg/orolig, så vore det väl jättebra om det fanns personal/andra att prata med, så skulle nog gruppboende vara toppen!
Prata med din mamma och be henne hjälpa dig :)
 
Sv: Vad ska jag ta mig till?

Hej ja tanken har slagit mej partade om det i går kväll. Är orolig över att det ska hända mamma eller hennes man nått de är ju mina närmaste nu.Vill inte att de ska råka ut för nått.
 

Liknande trådar

Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
954
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Arbetskonsulent E sa häromdagen att karriärcoach M har pratat enskilt med mig. Då blev jag lite "fiskmås", för det har jag inget minne...
Svar
1
· Visningar
104
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 441
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 153
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp