vad ska man ge??

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare birken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 763
Status
Stängd för vidare inlägg.
B

birken

ska man ge sin häst nått mer foder än halm????!!våra hästar får halm på morgonen...

Sv: vad ska man ge??

Halm används ju först och främst som strö.
Hästens huvudsakliga föda är hö, och foderstaten skall vara uppbyggd kring höet och höets näringsvärden.
Har man ett bra hö behöver man ofta inte ge något annat än bara det, men enbart halm ska man inte ge.

birken skrev:
ska man ge sin häst nått mer foder än halm????!!våra hästar får halm på morgonen...
vad får dom på dagen och kvällen då??

jag gick in på din sida och kolla dina trådar birken!!! du verkar ju INTE vara riktigt seriös iallafall, så jag tolkar denna tråd som ett skämt :mad: förresten ser jag att det står banned på dig, så..... då vet vi

Senast ändrad av en moderator:

har du banned birken hur gör man det och om man är det vad kan man göra då???

rafnir skrev:
har du banned birken hur gör man det och om man är det vad kan man göra då???
frågar du mig? Jag har inte bannat nån, det är moderatorns jobb :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
667
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 143
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 016
Senast: tanten
·
Foder & Strö Tänkte ge linfrö, mest för att skydda magen. Ska det blötas upp? Ska man köra det i mixern? Tillägg, vet att man kan ge torrt men då...
Svar
4
· Visningar
304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka