vad ska man göra?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Kezo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 800
Sv: vad ska man göra?

ja tackar för alla svar jag fått... en del har varit till hjälp :) det är bra. ska nu med han till vet å sen börja skritta honom å se om andningen blir bättre.

det är samma som med astmatiker . de behöver träna upp lungkapaciteten så mkt som möjligt.

Har nu fått konstaterat att han har kronisk bronkit. de berodde till stor del på stallmiljön så han går nu ute.. han mår mycket bättre, kan träna honom utan besvär :banana: :)

Liknande trådar

Hästvård Jag har en unghäst född -21 som börjat hosta framförallt direkt på morgonen när hon kommit ut. Oftast bara 1 gång men ibland även flera...
Svar
1
· Visningar
300
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
745
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 229
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Min häst har varit svullen hasen vid spetsen i ca en vecka. Hon går själv i hagen, finns inga stenare eller träd i hagen, inte...
Svar
3
· Visningar
409
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma