Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej
håller på att kolla runt efter ett par bra vinterstövlar, Hade fastnat för rimfrost high rider II men sen verkar det inte som om denna håller något speciellt bra. Våra hagar blir enormt leriga och tråkiga så det ska vara ngt som tål detta med. för tillfället har jag ett par viking vandarkängor a 400 g stycket som inte är så lyckat att ha när man rider då sulan är så tjock att man inte har någon känsla för stigbygeln. Har någon några tips? vore tacksam
Fodrade gummistövlar som du byter mot valfria skodon när du ska rida Helt klart bäst! Har inte frusit om tassarna en enda gång med mina fodrade gummistövlar, som man ju annars gärna gör i de vanliga. Garanterat vattentäta, bara att byta till andra skor i stallet och spola av de leriga stövlarna
Mina MH Rimfrost har hållt bra, men det är dragkedja i dem. Så om man går i djupare lera än ankeldjup eller spolar av dem, så läcker det in genom dragkedjan! Annars är jag nöjd med dem!