K
Kelly
för försäkring? vad har ni för något att rekomendera? billigaste bästa alternativet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kelly skrev:för försäkring? vad har ni för något att rekomendera? billigaste bästa alternativet..
Kelly skrev:Jag ringde runt och kollade.. IF va dyrast, nästan 2500 kr dyrare än folksam /år. De slutade iaf med att jag valde sveland junior... iaf de första året då de va billigt.. sen kommer jag nog att gå över till folksam sen! tack för alla tips och svar![]()
asterix_zaphir skrev:Jag har ockås Sveland junior. Nästa år kommer jag att ringa runt och höra. Sveland var billigast första året, 700 kr.
filiduttan skrev:jag har folksam och har haft dom till alla. Dom har vart billigast och snabbast att ha att göra med. Ska nog dock INTE ta dom till nya valpen..... efter att dom visat sig vara usla på husförsäkringar så ingår jag i protest mot dom![]()
Websters girl skrev:När jag försäkrade i Folksam sa de att de inte skilde på blandras och renras ang. höftledsfel, så din hund borde ju också gå och försäkra mot höftledsfel där... bara ett tips, eftersom jag hört att det är nästan omöjligt att få en blandras försäkrad mot detta annars.
Men då måste du försäkra innan 4 månaders ålder tror jag.