beauspirit
Trådstartare
Har ett i-landsproblem här. . .
Jag har lite pengar att spendera och kan verkligen inte välja! Jag blir galen :S
Har 2400 kr kvar av mitt stipendium, men ska handla för max 2000 kr.
Och det här är mina alternativ:
Ett Morris & Nolan träns med pullarnosgrimma, svart. 1600 kr rätt dyrt men jag är helt kär i det tränset!
En svart sammetshjälm med läderband, Victor Hugo för 950 kr
Ett svart ridtäcke med guld passpoal i ull, Mias RS 650 kr inkl frakt från lillhästen
Ett träns har jag ju också som är helt ok, rätt så fint och bra kvalitet (jacson som nu när jag haft det i över ett år och när det är välskött har det blivit jättemjukt och fint)
En relativt ny hjälm har jag också, från hööks, men den är blå och i fel färg
:P!
Ridtäcket i ull är väl det enda jag inte har (har bara vattentäta, fodrade osv) och skulle kunna ha användning för.
Ibland har jag bestämt mig helt för att köpa ridtäcket och hjälmen (blir ju samma pengar som tränset) men sen andra stunden vill jag ha tränset!
Jag blir galen på mig själv.
Så vad skulle ni valt/helst velat köpt?
Hjälp mig :P
Jag har lite pengar att spendera och kan verkligen inte välja! Jag blir galen :S
Har 2400 kr kvar av mitt stipendium, men ska handla för max 2000 kr.
Och det här är mina alternativ:
Ett Morris & Nolan träns med pullarnosgrimma, svart. 1600 kr rätt dyrt men jag är helt kär i det tränset!
En svart sammetshjälm med läderband, Victor Hugo för 950 kr
Ett svart ridtäcke med guld passpoal i ull, Mias RS 650 kr inkl frakt från lillhästen
Ett träns har jag ju också som är helt ok, rätt så fint och bra kvalitet (jacson som nu när jag haft det i över ett år och när det är välskött har det blivit jättemjukt och fint)
En relativt ny hjälm har jag också, från hööks, men den är blå och i fel färg
Ridtäcket i ull är väl det enda jag inte har (har bara vattentäta, fodrade osv) och skulle kunna ha användning för.
Ibland har jag bestämt mig helt för att köpa ridtäcket och hjälmen (blir ju samma pengar som tränset) men sen andra stunden vill jag ha tränset!
Jag blir galen på mig själv.
Så vad skulle ni valt/helst velat köpt?
Hjälp mig :P