Vad söker jag för kontorspryl?

Islandshästryttare

Trådstartare
Jag har många fysiska handlingar som jag granskar på detaljnivå rad för rad i mitt jobb. Tänk kontoutdrag med rader där du behöver granska varje rad och lägga ihop.

Jag skulle vilja hitta något att ställa på skrivbordet som är rättuppstående lite bakåtlutande där jag kan sätta fast handlingen och ha någon linjal eller liknande som jag kan dra ner rad för rad. Men jag vet inte om detta finns och vad jag ska söka på. Jag har sett många liknande men utan linjal.

. Känner att nacken tar mycket stryk när jag lägger det på skrivbordet och jag har den nerböjd för att granska.

Så om någon på buke vet om något sånt här finns vad ska jag söka på?
 
Denna
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230915_121509_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230915_121509_Samsung Internet.jpg
    86,5 KB · Visningar: 39
Dokumenthållare med linjal.
Aha - det är så den heter! Haft sådana på jobb förut i tiden.
Onekligen praktiska.

Andra saker som jag använde förr men ingen idag verkar veta vad det är - krokodil. En bok med hårda "blad" där man kan sortera papper efter bokstav eller numeriskt.

1694776149328.png


Och n sak som finns men jag inte har - en skärare. Dvs en platta med en sorts giljotin du skär papper rakt och snyggt med.-
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 605
Senast: MML
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 149
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 513
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ni som flyttat långt..
  • Sytråden del 4
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp