Vad sysslar vi med egentligen? XXVIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 043
  • Visningar Visningar 50 283
Status
Stängd för vidare inlägg.
@tornblomma: Vad kul! Jag tror det kommer gå jättebra :D

Jag hoppas det! Vet inte om jag är direkt lämpad som personlig assistent :p , men tänker att det kan vara en bra erfarenhet! Personen sa att hon absolut inte ville ha ngn som ville ta hand om henne eller liksom dalta med henne. Hon har ju inget fel i huvudet liksom. Jag är väl inte så... omvårdande direkt ;)

Känner många som försörjer sig endast på sina bloggar/sociala media. Plus att de äter och dricker gratis på diverse events typ dagligen! Också ett tips ;)
I wish alltså, det verkar rätt kul? Fastän man får slita rätt mycket. Jag har dock inget vettigt att säga på en åsiktsblogg och att modeblogga... nej bara nej :rofl:

I wish alltså, det verkar rätt kul? Fastän man får slita rätt mycket. Jag har dock inget vettigt att säga på en åsiktsblogg och att modeblogga... nej bara nej :rofl:

Börja med att skaffa 50 tusen följare på instagram? :p
Finns massor av typ helt...ovettiga personer som tjänar cash på att göra absolut ingenting vettigt. Bara å köra ;)

Börja med att skaffa 50 tusen följare på instagram? :p
Finns massor av typ helt...ovettiga personer som tjänar cash på att göra absolut ingenting vettigt. Bara å köra ;)
Jamen det fixar jag ikväll, lätt som en plätt vettu :D:rofl:

Vissa personer undrar jag över varför de är kända, de gör ju inget :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka