Asko
Trådstartare
Om ni ska göra videor med reflektioner över bergmans filmer så är jag inte så säker på om ni kommer att bli rikaLåt oss starta ett imperium![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ni ska göra videor med reflektioner över bergmans filmer så är jag inte så säker på om ni kommer att bli rikaLåt oss starta ett imperium![]()
Om ni ska göra videor med reflektioner över bergmans filmer så är jag inte så säker på om ni kommer att bli rika![]()
Vi kan alltid starta ett cinematografiskt forskningsinstitut och tolka Bergman abstrakt hela dagarna.![]()
Jag läste att folk som sysslar med Youtube kan få 0.50kr för varje visning av en video - tycker vi riktar in oss där istället![]()
Jag tittar på tre Ragdollungar som lever j...el just nu.Åh gud, jag började titta på kattungebilder av Alice![]()
@tornblomma: Vad kul! Jag tror det kommer gå jättebra![]()
I wish alltså, det verkar rätt kul? Fastän man får slita rätt mycket. Jag har dock inget vettigt att säga på en åsiktsblogg och att modeblogga... nej bara nejKänner många som försörjer sig endast på sina bloggar/sociala media. Plus att de äter och dricker gratis på diverse events typ dagligen! Också ett tips![]()
Bra inställning!Jag hoppas det! Vet inte om jag är direkt lämpad som personlig assistent, men tänker att det kan vara en bra erfarenhet!
Gud så... roligt?![]()
Absolut - skulle inte alls bli galen efter ett tag. Jag är redan galen nu då jag skriver.![]()
I wish alltså, det verkar rätt kul? Fastän man får slita rätt mycket. Jag har dock inget vettigt att säga på en åsiktsblogg och att modeblogga... nej bara nej![]()
Jamen det fixar jag ikväll, lätt som en plätt vettuBörja med att skaffa 50 tusen följare på instagram?
Finns massor av typ helt...ovettiga personer som tjänar cash på att göra absolut ingenting vettigt. Bara å köra![]()
Kan vara kul och gulligt så länge man inte är den som äger sakerna omkring kattungarnaJag tittar på tre Ragdollungar som lever j...el just nu.
Jamen det fixar jag ikväll, lätt som en plätt vettu
Vissa personer undrar jag över varför de är kända, de gör ju inget![]()
Undra hur många som är medlemmar på buke... Om du ber dem alla att följa dig så..?Jamen det fixar jag ikväll, lätt som en plätt vettu
Vissa personer undrar jag över varför de är kända, de gör ju inget![]()