vad ta betalt..

Tycker du kan komma överens om ett rimligt lektionspris tillsammans med ryttaren. Ni känner ju ändå varandra. Men så här första gången kan du väl t.o.m "bjuda" på lektionen så hon får prova att rida för dig först.

Men sedan tycker jag du borde kunna ta en hundralapp för det. Det är vad jag har betalat till en instruktör, som visserligen har jobbat på ridskola och har gått ULK-kurserna, men det är ju ändå ingen hög utbildning.

Sedan har jag betalat 135:- till en som inte heller är utbildad. 45 min lektion.

Och så har jag tagit lektioner för MSV-dressyrdomare, hon tar 225:- om antalet deltagare är fler än 5. Är det färre än
så, så har hon kostat 250:-, detta pga. bensinpengar.


Men jag tycker du ska ta en hundralapp, tycker jag låter rimligt!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 309
  • Artikel
Dagbok Jag bytte stall i december efter att jag hamnat dels hamnat i mellan två parter som inte var helt överens och för att jag kände mej...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: cirkus
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 757
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
2 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp