Vad tror ni om en sånnhär

cactuspower

Trådstartare
hylla i sadelkammaren? :)

349970_f.jpg

Att lägga täcken och schabrak på samt förvara lite div. skötselartiklar på som ligger typ i plastlådor?
Det är ju 5 hyllplan, Ø hylla, 100x40x187 cm. Maxbelastning 80kg/hyllplan.

Sv: Vad tror ni om en sånnhär

Ser bra ut tycker jag, men det är mkt snyggare att ha sakerna i skåp/garderober så man slipper se all skit:P

Jo det är sant. Men vi har såhär i stallet att mitt emot varje box har man som ett eget varsitt litet förråd/utrymme för eget foder och där man har alla sina prylar. Jag har en dörr på också så det är ingen direkt som ser mina grejer eftersom det ändå kommer vara låst, så jag är mest ute efter en bra lösning att spara så mkt plats som möjligt på :) .

Snygg är den, men jag har helst stängda skåp. För mycket damm och skit i stallet och jag är för lat för att hålla så rent där.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 045
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 262
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka