Vad tror ni om hästens framtida outfit?

yodadog

Trådstartare
Mitt varmblod är just nu under utbildning, men i sommar är det tänkt att han ska få en hopp-outfit för vi ska börja skutta lite!
Sadel är ju ingenting jag bara kan välja men jag tänkte mer schabrak och sånt.
Jag hade tänkt mig det här:
http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/400693-a.jpg
och
http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/490680-a.jpg

Skulle det vara snyggt på den här?:
25980280.jpg

Vi har pullarträns som man ser på bilden, fast min syster har köpt en guldlänk som pannband, men jag vill hellre ha ett sånt där från H*öks med hans namn i strassbokstäver:love:

Men vad tror ni? Kommer han bli fin?

Han ska väl få en dressyr-outfit också men det är inte lika kul att matcha.

Sv: Vad tror ni om hästens framtida outfit?

Hade jag varit du hade jag skippat luvan om den inte behövdes, tycker inte de är särskilt vackra :angel:
Men huvudsaken är vad du tycker! Man kan ju matcha med snygga benskydd också :idea:

Ja just det! Jag glömde ju benskydd!
Tycker huvan är snygg att ha på tävling:D Fast jag ska ju då inte tävla förrän om hm, mycket lång tid;)

Jag tycker det är snyggt att matcha skydden med färgen på sadel/träns. Men han blir säkert fin i den färgen :)

Det hade nog blivigt snyggt =)

Det blir nog bra ! ;)

Jag har sånt pannband till min pålle, dock brunt, antar att du ska ha det svarta ;)
Han kallas fjante :love:(Heter Anders eg... :o)

Det kommer bli superfint om du skippar gramanen också :angel:

och jag håller med det en annan sa, strunta i luvan om den absolute inte behövs!

Haha jadå, gramanen ska inte hänga med så länge!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Är en 15-årig tjej som drömmer om en egen häst tillsammans med min 23-åriga storasyster. Jag har ridit i ett år på ridskola... 2
Svar
20
· Visningar
3 565
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830
Utrustning Visste inte om denna tråd skulle vara här eller under hund men annars får ni bara flytta den! Jag fick för ett tag sedan ett träns av...
Svar
12
· Visningar
1 293
Utrustning Varning: LÅNGT PK-inlägg På en ridskola i trakten, där jag sporadiskt "tvingas" se på ridlektioner, (har nog bara sett dressyrpass... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 307
Senast: Ray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈