Vad tror ni vad det är. ?

annie_cool

Trådstartare
Hej var för 2 veckor sedan som jag var helt borta gick runt i cirklar i en affär viste knappt var jag håll på var nära att jag gick in i väggen några gånger i min lägenhet. Var helt bort förvirrad. Nu är det bättre men är super trött i stället vaf tror ni vad det kan berått på.?
 
Stress/utmattning/depp tex kan ge jäkligt obehagliga symptom, som du skriver kan det mkt väl vara och jag skulle säga, dra i handbromsen; ring vc omgående och kolla upp!
 
Ska till lägga har nyss höjt min doss på min medicin. Kan vara det som spökar? Är trött sover mer än jag brukar.
 
Jag tjatar om dessa D-vitaminer... Kollat värdet på dom? Kan vara knepigt att få vårdcentralen att kolla upp dom men kolla även upp vad brist på D- vitaminer kan göra med kroppen!
 
Hej jag har kollat det men dey det var ett tag senhar d vitamin brist äter tabletter för det. Men jag kanske borde kolla med läkaren igen dem kanske är för låga igen.

idag kunde jag knappt hålla mig vaken.
 
Troligast är nog att det är doshöjningen på din medicin som ställer till det för dig. Fråga din läkare om det.
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 680
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
541
Senast: Seaside
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 349
Senast: zarmino
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 429
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp