Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit i stallet och släppt ut, fixat och ridit. Skönt att rida på morgonen när det är svalt, hästen piggelin och piloten på hugget. Köpte med mig nybakt bröd hem så nu frossar jag i go frukost på trädäcket. Varmt och gött med blå himmel. Så jäkla underbart! :bump::banana::bump::banana::bump::banana:

19237874_10154908547527762_634664603712972993_o.jpg

Hann med en promenad på morgonen, nu måste jag byta hotell. se you later!

Märkligt väder, i solen är det alldeles för varmt, i skuggan fryser jag... :crazy: Nåja jag har åtminstone bytt förband på maken igen, det ser ut som om såren läker som de ska åtminstone! Sen ska vi köpa dimor idag och se om maken får behålla mer vätska med det, som det är just nu går det ut i samma takt som han dricker, vilket inom kort kommer att innebära vätskebrist igen, man kan ju inte åka till akuten var tredje dag för att få vätskedropp... :cautious:

Försöker tagga så jag packar väskan och åker till föräldrarna ett par dagar. Så opeppad och sur över att jag inte packade och gjorde iordning igår.

Jag behöver städa rätt ordentligt här hemma. Istället sitter jag och försöker komma på hur jag kan möblera om vardagsrummet :meh:
Första bilden är på typ hur det ser ut nu... Det är mycket inträngt i rummet, så jag är rätt begränsad hur jag kan möblera känner jag... Andra bilden är hur jag kanske skulle kunna göra, men då hamnar tvbänken typ mitt framför altandörren :banghead: divandelen är på andra sidan också, men det gick inte att ändra... Därför kan jag inte ha soffan där jag har mitt sybord (det långa skrivbordet) för då går divanen ut på dörren. Jag tror det ska gå att byta sida på divanen dock.
j0w2gw.jpg
2u89ytz.jpg

242snbl.jpg

Nu har jag packat ned "mitt liv" igen. Ska strax iväg och bli bortskämd av mor på restaurang innan det bär av till Arlanda igen för att ta mig hemåt :) Har längtat efter min ö, min lägenhet.. Ja allt som är "mitt". En vecka är på gränsen för att inte ha sitt eget omkring sig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
819
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 021
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 176
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V