Vad tusan ska man köpa i julklapp?!

Om han bor i Pajala så har människan redan flera bra underställ, knivar, termosar, ryggsäckar med pall samt spritkök :D

Om dom har bastu hade jag nog köpt en rock i frotté år honom. en riktig träkåsa alt ett par träskor ( jo folk går faktiskt i sånt där uppe :angel: ) dom två sistnämnda har inget med bastu att göra dock :D

Nja han och syrran bor längre söderut, håller till i Luleå dom två. Det är min mor och far som bor i Pajala vi ska till över julen allihop

Bastu har dom givetvis men någon badrocksmänniska är han dock inte..
 
Jaktmänniskor, ja hästmänniskor eller alla med specifika intressen brukar skaffa vad de vill ha till dessa, så det är ingen sådär jättelätt present om man inte delar intresse och utövar det tillsammans, möjligtvis.

Ja så är det ju verkligen. Man köper själv det man vill ha för då vet man att det blir rätt, och ofta är det ju sjukt svårt att ens han en liten aning om vad man kan ge om man själv inte är insatt i intresset. Skulle aldrig kunna tänka mig att någon i min familj skulle veta vad för saker till hästarna dom skulle kunna köpa. (om inte jag pekat ut någon specifik sak dvs...)
 
Nja han och syrran bor längre söderut, håller till i Luleå dom två. Det är min mor och far som bor i Pajala vi ska till över julen allihop

Bastu har dom givetvis men någon badrocksmänniska är han dock inte..

Aha

Jag har också rötter i Tornedalen! Hade gärna firat jul där i år men det får vänta till nästa år när jag har semester att ta ut :crazy:
 
Jag sparar alltid semester till julen. Åker bara hem två gånger om året så det är lätt värt det. På sommaren brukar det ändå vara för varmt för att göra något, och sambon kan typ aldrig vara ledig då så sommarsemester är onödigt :p
 
Jag sparar alltid semester till julen. Åker bara hem två gånger om året så det är lätt värt det. På sommaren brukar det ändå vara för varmt för att göra något, och sambon kan typ aldrig vara ledig då så sommarsemester är onödigt :p

Jag började jobba i april så jag har inte hunnit samla ihop någon semester till detta år :arghh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp