Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lillfia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 3 719
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Ja de finns på Ridsport.

H*glunds hade dem i montern på GHS

*knapplån*

Någon som vet hur mycket en JW hjälm kostar?

Var dom där!:eek: Det missade jag nog totalt...:o :( Och jag som var där alla dagar!:rofl: Typiskt mig...:o

Ca 2.500kr tror jag, priset varierar beroende vilken affär man är i, men ca priset är väl typ så!:p Men dom är mycket billigare på engelska sidor...:)

Ahh..kanske ska satsa på att köpa en sån på Falsterbo, har ju hört att dom ska vara underbara (och snygga är dom dessutom).

Fast modellen CO JW har slutat tillverkas, och så kommer det en ny modell som heter Wellington?? Fast den typ ser likadan ut?

Har ingen koll på det, du får söka runt lite, har inte brytt mig så mycket om det, eftersom jag ändå inte ska köpa en till sån hjälm...

Ah! Jag har ingen aning..en kompis till mig har JW hjälm men vet dock inte vilken modell.
Ska gooooooooogla :p

För några dagar sen var det någon som aktiverade en fyra år gammal tråd om vildkaniner, med inlägget "stackars kaniner" :D

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 269
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 422
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka