Vad tycker ni om denna hjälmen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zingo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 332
Sv: Vad tycker ni om denna hjälmen?

Jag har sett den på (på bild) och banden är verkligen tjocka...:crazy: Ingenting jag skulle köpa alls, men man får ju tycka olika :)

av nyfikhet (eller vetgirighet kanske) så måste jag fråga. är det pga att ni tycker att tjocka band är fult som ni skulle avstå från hjälmen eller har det att göra med nått annat, nån säkerhetsaspekt jag missat eller bekvämlighetsfaktor?

Tack för era åsikter!:laugh:

Var och kolla på hjälmen och det var jätte skönt och mina kompisar tyckte om den så det blev en sådan:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 228
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka