Bukefalos 28 år!

Vad tycker ni ?

annie_cool

Trådstartare
Hej jag har hormon tabletter som jag tar för att få i gång min mens men har hej tagit den på ett år då jag inte mår s bra av den plus att förra året var det tufft mådde så dåligt av den.Jag är bättre nu har fått lusten tillbaka och det är ljusare. Jag mår bäst att inte äta min hormon tablett. Vad tycker ni ska h´jag äta eller inte?



Jag har inga planer på att skaffa nått barn.
 
Då finns det kanske bättre alternativ? Prata med din läkare igen.
Men hormontabletterna verkar du ju må bäst utan.
 
Måste du faktiskt ta den hela tiden eller räcker det kanske med att du tar den x-antal månader och sedan försöker bli gravid om du så önskar? :)
 
Om läkaren säger att du inte behöver ta den, och du mår bättre utan, är det väl onödigt att då ta den? Om du vill kan du ju höra med läkaren om det finns någon annan tablett du kan ta istället.
 
Min mens brukar alltid vara sen den hoppar alltid 3 månader framåt det är skönt men samtidigt lite nervöst för man vet inte när dne brukade komma. Nu har jag inte haft den på ett år.

Brukade ta den var tredje månad.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
2 256
Senast: Ms_Antrop
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 481
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 193
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp