Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade inte heller öga för design innan, har dock suttit med detta i 2-3 år nu. SÅ gott som varje dag. SÅ jag har övat upp mig, så kan jag så kan nog du också
Nja, har annat att koncentrera mig på om det gäller jobb. Och är jag behov av en hobby är det nog dags att skaffa en som inte har med datorer att göra . Gör du hemsidor också? Grafiken klarar du ju av iallafall. I såna behöver jag nog en site sen till företaget .
Häftiga bilder. Riktigt snyggt.
Men vad ska de vara till?
Jag tycker hemskt illa om animerade bilder när det gäller t.ex. webbgrafik. Så jag skulle inte uppskatta bild nummer 1 på en hemsida. Men det är väl en smaksak. På bild 2 tycker jag förresten att det är svårt att se texten och sådant brukar också irritera mig.
Annars tycker jag att alla bilderna var snygga! =D
Bilderna jag ahr gjort här är egentligen itne till något alls. Utan de är en mer övnings grej. Bild nr 1 använder jag dock som en "sig" (=signature) på ett forum.
IT & mobiler
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Hästmänniskan Avbokade provridningen, det kändes inte riktigt bra och egentligen vill jag ju ändå ha ett sto…
Pratade länge med en fjordhästuppfödare...