Vad tycker ni?

Hallau

Trådstartare
Jag har en kennel och senare i sommar/höst ska jag starta mitt hund företag.
Vad jag funderar på är om jag ha samma hemsida eller om jag ska göra en hemsida till var.
Är ju lättare att bara ha en. Men funderar på om det ser lite oseriöst ut att ha båda på samma hemsida?
Vad tycker ni?

Sv: Vad tycker ni?

Jag tycker olika hemsidor. Du kan ju ha samma layout och upplägg men att blanda kennel med övrigt företag tycker jag oftast inte blir så bra, har man då hund av helt annan ras kan kenneln verka avskräckande. Däremot kan du ju länka till den andra hemsidan på den enas sida och tvärt om.

Två hemsidor, men länka gärna mellan. :)

Hunduppfödning och affärsverksamhet bör hållas åtskilda tycker jag, men gärna referera till varandra.

Håller med de övriga, 2 olika hemsidor men med länk mellan och gärna samma upplägg så att man ser att de "hör ihop"... Hmm, lite flummigt skrivet men hoppas du förstår :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
999
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 461
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck