vad tyker ni?

• Hästhantering
  • Trådstartare Trådstartare miss_andersson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 088
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

miss_andersson

hej min kompis har ett russ på 8 år hästen är mycket vältränad och grovt byggd. nu har vissa börjat kalla henne djurplågare för att hon rider henne. hon väger ca 67 kg och är 170 lång och en mycket duktig ryttare. hästen i fråga tycker att det är jätte roligt när hon rider henne. hästen har aldrig haft rygg ont eller något och är besiktigad varje år utan problem. själv anser jag att hon kan fortsätta rida henne då hon inte tar skada av det. men vad tycker ni? tack på förhand

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 770
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 102
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 908
Senast: Ceta
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
835
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka