Vad välja?

Oxxx

Trådstartare
Ska köpa nya utetäcken, väljer mellan Svea Sverigetäcket och Horseware Amigo. Vilken är bäst att satsa på?

:bow:

Sv: Vad välja?

Jag med! GÅr själv i tankarna att köpa ett sådant Amigo Turnout. PErsonligen är jag inte ett jättestort fan av Svea-täcket men det är nog bara en smaksak. Amigotäckena är grymt snygga.. Speciellt den Mineralgröna med mintgröna detaljer.. ÄCKLIGT snyggt!

amigot är fuuuult! skulle hellre tagit sverigetäcket, jag vet, jag har blivit sjuk ;) fast hela vårt stall är ekiperat i amigo turnout och det är nästan bara jobbigt.

Amigo, helt klart. Svea brukar inte vara speciellt vattentäta.

Tack för allas åsikter! :bow:
Jag tror nog att det blir Amigo, även fast Breccia inte gillar de täckena :p

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
221
Senast: EZMK
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
216
Senast: Gimlan
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 329
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka