Vad vet ni om..

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Emuliiaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 897

Emuliiaa

Trådstartare
ville också veta lite mer om min hästs stam..
så vad vet ni om dessa?
Äger en travare som heter Manhattan Jim, född 1999.

e: Speedy Tomali (us)
ee: Speedy Somolli (us)

u: Revelation
ue: Snack Bar

Gärna bilder :)

Sv: Vad vet ni om..

tack, men det visste jag redan ;)
ville mer veta om nån hade nån aning om deras temperament, bilder, eller vad som helst förutomdet som går att läsa sig till på trav hemsidan. :)

Exakt födelsedatum är: 1999-03-31 och grabben har sprungit in 67 700 kr.

mer om hans härstamning kan du hitta under på den här länken:
http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?breed=warm&lang=swe&trotter=Manhattan+Jim

Hoppas det var något i den stilen du ville ha info om...?

Tänkte just tipsa om blodbanken, och att man kan söka på STC s hemsida på hästnamnet och datumet, så får man upp hela stamtavlan och prispengar osv..rubbet, men sen såg ja att du ville veta andra grejor, som står i böckerna man kan låna på bibblan, Travets årsbok o så!

finns nåt bildbibliotek med bilder på speedy hästarna o en massa andra travare. kommer inte håg adresse nu

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 687
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 965
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 759
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka