Vad vill den mig?

Pancakes

Trådstartare
Nyss hade min dator ryck, eller internet explorer snarare. Stängde ner en flik, men istället för att försvinna så ploppar det upp nya fönster hela tiden med den fliken som jag precis stängt. Svårt att säga om de går att stänga efter hand då det bara kommer fler och fler. Använde aktivitetshanteraren för att stoppa det, och nu funkar allt som vanligt igen. Vad vill den mig?

Sv: Vad vill den mig?

Internet E fönster? För om du klickar Windows-knappen (mellan alt o ctrl) + E så dyker det upp fönster.
Ibland har man ju råkat trycka i båda samtidigt och det har dykt upp en jävla massa fönster.
Också ett ypperligt tillfälle att jävlas med andra på.

Sån blir min ibland om man stänger en flik samtidigt som den håller på att ladda sida i den fliken.
Jag vet inte vad det kommer av, och om man inte stänger av det i aktivitetshanteraren kommer det bara fler och fler flikar.
Vet faktiskt inte vad den vill, men sjukt irriterande är det!!

Nyss hade min dator ryck, eller internet explorer snarare. Stängde ner en flik, men istället för att försvinna så ploppar det upp nya fönster hela tiden med den fliken som jag precis stängt. Svårt att säga om de går att stänga efter hand då det bara kommer fler och fler. Använde aktivitetshanteraren för att stoppa det, och nu funkar allt som vanligt igen. Vad vill den mig?

Prova och Formatera om datorn genom att sätta in windows disken

eller så provar du med firefox.. den bästa webbrowsern! :P:banana::banana::banana:

Prova och Formatera om datorn genom att sätta in windows disken

Så man skall formatera om sin dator varje gång det händer något till synes oförklarligt på datorn? Jävlar i min låda vad jag hade fått formatera isåfall.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 393
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 149
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 881
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka