Vad vill jag ha för mobiltelefon?!

MittNyaJag

Trådstartare
Hjälp mig nu här!

Just nu har jag en SE302 eller vad den nu heter, en svart platt liten sak som är den sämsta skit jag någonsin ägt. Billig var den men helt värdelös och nu står jag snart inte ut längre.
Jag använder telefonen (eller, ämnar använda, nuvarande skiten fungerar ju knappt...) som agenda/anteckningsbok/kalender och som komplement till min systemkamera. Mobilen har man ju alltid med sig vilket inte är fallet med systemkameran.
Jag ringer inte så mycket men sms:ar en del.

Jag vill ha...
  • Kamera, med blixt/fotolampa.
  • En bra kalender. Gärna där man ser typ morgondagens anteckningar i skärmen så man vet vad man ska komma ihåg...
  • Radio. Mp3 är inte så viktigt, men radio är det!
  • "Bekvämt" format. Jag använder aldrig väska utan telefonen ska få plats i en byx-/jackficka utan att man åker på slagsida!
Sen lite sånna smågrejjer som min telefon inte har, t.ex. att man ska kunna skriva smileysar i sms:en, höra när väckarklocka/timer/alarm ringer, ställa in flera väckningstider...

Jag är lite småsugen på en med pekskärm, kände lite grann på SE's Satio i butik häromdagen. Har kollat lite på samsungs modeller på nätet men de var så många så jag orkade inte kolla så noga. Brorsan har en HTC som är helt okej, men jag vill ju inte härmas. ;)

Prisklass, ja helst så billigt som möjligt såklart, men jag har väl på sin höjd 5000-6000 att spendera. Dyr mobiltelefon står mot diskmaskin så jag får helt enkelt handdiska längre om telefonen blir dyrare! ;)

Så! Fram med förslag!!
 
Sv: Vad vill jag ha för mobiltelefon?!

Har inget att tipsa om, men kan förstå att du vill byta :p Jag har också en sån där j*kla skit telefon !
 

Liknande trådar

Övr. Barn I måndags fyllde min äldsta son hela 10 år. Stolt och glad grabb, 10 år är ett stort steg mot att bli stor, tycker han. Och det är det...
Svar
18
· Visningar
1 889
Senast: Mustasukka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp