Vadå söt?

Nitronom

Trådstartare
Måste bara visa upp syrrans lilla nyinköpta kattunge, Mr Tuvok. :D
Erkänn att han är bedårande? :love: :love: :love:

3091vzr.jpg

2gxl0fb.jpg

4dpmryu.jpg

3y6sr38.jpg

Sv: Vadå söt?

Jag vet! :D
ena sekunden ligger han och sover, sen plötsligt håller han på och attackerar ens fötter eller sitter och tittat på marsvinen, innan han somnar om igen. ^^

jisses.. jag hade blivit livrädd om jag vaknat med en sån där bredvid mig :D
tur att man har olika smak =)

Det ser ut som en vanlig sphynx, Don har öronen högt placerade. Den är dock väldigt naken, och väldigt söt!

Jag ska inte ljuga...
men han va inte speciellt fin :crazy: Men som sagt, tur att smaken är som baken (delad och full med skit :p)

Supersöt!! :love: :love:
Har tyvärr inte haft möjlighet att ta på eller hålla i en Sphynx, men det sägs att dom är varma?

Finns inga fula katter.

En sphynx känns som en varm, småfjunig persika :love:

Don Sphynxen (stickyvarianten) är inte lika behaglig, efteresom den är helt hårlös. Händerna klibbar fast på den...

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
924
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 159
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 203
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 347
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10