Vadå söta!!!

lille skutt

Trådstartare
Vad annat kan man göra än le när man hittar ett par sådana här istallet en dag! :p
Kattungarna005.jpg

Kattungarna002.jpg

Sv: Vadå söta!!!

Åhhhhh! :love:

Vi har också haft tre små sötingar i stallet i sommar, men nu är de större och 2 st flyttade hemifrån förra veckan. Den som bor kvar laddar dock runt och busar i höpåsarna precis hela tiden!

Underbara! :love: :love:

Har nu på ngt. sätt lyckats att övertala min sambo om att Findus (vår katt) ska få en liten kompis!! :banana:
Tror även att vår 3-åriga dotter kan ha lite med saken att göra då hon varje gång vi är i stallet kommer bärande på alla tre och säger att det nu är dags att åka hem!!! :D

Klok dotter du har :)
Om dom skulle stanna i stallet blir än fler katter när dom blir könsmogna.
Inte många som har så kloka barn vid så ung ålder ;)

Granne

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
569
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 177
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
551
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka