Vadvidd på thermostövlar

fiaskurken

Trådstartare
Är det någon som vet vadvidden på tex. börjes thermostövlar? Jag som drar lite extra är osäker på om jag får på mig dom. Vet någon några andra billiga vinterstövlar med extra vadvidd? tacksam för svar! :bump:

Sv: Vadvidd på thermostövlar

Eller vet någon var man kan köpa vanliga fula 80-tals snowjoggings?? det skulle jag vilja ha ett par :p

MH har bra vinterstövlar som man absolut inte fryser i. Finns i två vidder.

Börjes stövlar är ordentligt vida tack vare kardborreknäppningen, jag har 45 cm runt mina vader och mina Börjes-stövlar passar utmärkt. :)
De är lite små i fotdelen dock, så ta en storlek större än du brukar om du köper dem.

Varför inte köpa "skoterkängor". De är vida i vaden, har klack..så man kan rida med dom, har gumminederdel...vilket är bra när man klafsar omkring i leriga hagar, varma, har ofta ett uttagbart foder (filt) och finns i de flesta prisklasser! :banana:

fiaskurken skrev:
Eller vet någon var man kan köpa vanliga fula 80-tals snowjoggings?? det skulle jag vilja ha ett par :p

GAAAH ! hua fy fasiken hur kan du ens tänka tanken ,,
turkosa eller rosa snowjoggers , ryser bara jag tänker på det

Min mamma är rätt fet o hon kan ha börjes stövlar-!

ocean skrev:
GAAAH ! hua fy fasiken hur kan du ens tänka tanken ,,
turkosa eller rosa snowjoggers , ryser bara jag tänker på det

Hi hi, jag ryser också, men med lite skräckblandad förtjusning, de är ju varma och gosiga iallafall ;) skoterstövlar har jag tittat på, men de är så satans dyra ju :eek:

Liknande trådar

Fordon Som sagt letar jag bil och det är en djungel 😂. Sneglar lite på Saab. Vet några här inne som är saabfantaster kan hjälpa mig svara lite... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 239
Senast: dobbis
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
929
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
533
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈