Välbesökt clinic på Flyinge

(Ridsport)
Fredagskvällen kunde man tillbringa på Flyinge där Andreas Helgstrand höll en dressyrclinic för cirka tusen intresserade åskådare. Inriktningen på clinicen var att visa utbildningsgången för dressyrhästar från unghäst till färdig Grand Prix. Andreas förklarade på ett lättsamt sätt och lockade till många skratt. Han gav både tips från marken samt satt upp och red.

http://www.tidningenridsport.se/def...icleOutputTemplateID=560&ArticleStateID=2&w=1
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Det danska dressyrlaget nämnde inte något om medaljchans när laget höll presskonferens på tisdagen. - Min häst Don Schufro...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) För fjärde året i rad vann Andreas Helgstrand i helgen danska mästerskapet i dressyr. Den här gången med Blue Hors Don...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Imke Schellekens Bartels är med största sannolikhet borta från lördagens Grand Prix Special...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) - Jag var i Aachen och såg Grand Prix-dressyren och tänkte att ”det där kan jag klara”. Sedan såg jag Ludger Beerbaum i...
Svar
0
· Visningar
684
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp