Välkommen till familjen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så igår blev det helt officiellt, dottern blir fodervärd på sin medryttarhäst. Jag är väl med på ett hörn som foderinköpare och blivande tävlingsgroom typ :D:rofl:
Till en början med under ett år så får man ju se hur det utvecklar sig.
Igår flyttade han in i sitt nya hem, dotterns arbetsplats. Så nu blir det inte bara hoppträning på schemat, utan även dressyrträning för B-tränare/ Msv C-domare med krav på bakbensaktivitet. Tur han inte vet vad som väntar :p

Han är född -11 importerad från Lettland. e.Sultans u.Caika ue. okänd
Nuvarande ägare har ägt honom sen han var tre år och nyinriden.
Dottern har ridit honom sen han var fyra, och tävlat sen han var fem år.
Han är än så länge bara kvalificerad hoppa avd A på 1,00 men det blir inga tävlingar förrns nästa år.
silver.jpg
 

Så igår blev det helt officiellt, dottern blir fodervärd på sin medryttarhäst. Jag är väl med på ett hörn som foderinköpare och blivande tävlingsgroom typ :D:rofl:
Till en början med under ett år så får man ju se hur det utvecklar sig.
Igår flyttade han in i sitt nya hem, dotterns arbetsplats. Så nu blir det inte bara hoppträning på schemat, utan även dressyrträning för B-tränare/ Msv C-domare med krav på bakbensaktivitet. Tur han inte vet vad som väntar :p

Han är född -11 importerad från Lettland. e.Sultans u.Caika ue. okänd
Nuvarande ägare har ägt honom sen han var tre år och nyinriden.
Dottern har ridit honom sen han var fyra, och tävlat sen han var fem år.
Han är än så länge bara kvalificerad hoppa avd A på 1,00 men det blir inga tävlingar förrns nästa år.
Visa bifogad fil 10387

Vilken tjusig en! :)
 
Han blir bara snyggare med åren. På de bilder jag sett på honom som bebis hade han liksom en tråkiga jämn smutsgrå färg. Sen är han sjukt mycket mörkare i färgen än dotterns kompis häst som är lika gammal. Antar det är skillnad om de står som "bara" Skimmel eller Svartskimmel?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp