Väntar på att avelhane ska hittas!!!

A

adore

Ska få hjälp för att min misse ska få en passande pojke och nu vill jag få något förslag snart!! Vill inte vänta längre! Längtar verkligen att få se kissens mage växa och sen få följa de krulliga smås första månader. :love:
Hoppas allt går bra bara.
 
Åh så kul!
Vad är det för katt du har?

Själv väntar man jag att min lilltjej ska bli äldre så hon börjar intressera sig för pojkar ( hon är bara 7mån nu ) Fast det är klart att man reeedan börjat titta lite efter tänkbara pojkvänner på nätet :cool: :D
 
Det är vid sånna här tillfällen jag ångrar att jag har kastrerat min ena skogiskille.......

Han är jättefin.....Svartsilvertigré ,har bara ställts en gång o kom då tvåa,det var sju stycken i hans klass o den som vann hade bättre tyngd.Men domaren stod o valde länge o väl mellan min o den andra.
Jaja....fin är han iaf fast har inte så mkt att erbjuda brudarna. :smirk:
 
det är en svartfärgad cornish rex.
ska försöka få chokladfärgade bebisar om det går. men det spelar ingen roll för det kommer bli lika kul ändå!!
 
:rofl: :rofl: :rofl: :o :o :o :o :o
Jag trodde du hade skogisar.... :o
därav mitt något underliga svar.... :eek: :angel: :o
 
Åh vad mysigt =) Jag väntar på att min lillkissa ska bli tilltäckligt stor jag också, hon är 8 månader nu så jag får vänta ett tag till .
Lycka till och hoppas att du hittar någon snart!
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
675
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
785
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 605
Senast: cewe
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 133
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp