Val av hingst 2011

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 614

Texaz

Trådstartare
Kom med era tips nu!

Söker en hingst att betäcka mitt fullblodssto med;)

Jag söker en rätt liten hingst med kossestam, gärna stationerad i mellansverige.

Vad tycker ni kan vara lämpligt?:confused:

Sv: Val av hingst 2011

Lectric Boon!
E: Royal Boonsmal(ncha COA) EE: Peptoboonsmal (ncha open futurity champion)
U: LHR Lectricplaytime UE: Lectric Playboy (ncha world champion)

cutting deluxe!!!

Valet är gjort!!!!

Det blir BH Enterprise;) Kanske lite stor egentligen men nåja, det får fungera ändå!
Nuvarande "fölet" blir nog större så jag får träna mig att komma upp på henne:p

Nu inväntar jag bara våren och brunsterna sen åker vi, eller ja, nån gång i maj/juni!:banana:

Men är inte BH Enterprice en reiner??
Hade jag varit dig så hade jag kollat in Boon....han står i träning en liten bit från mig så jag har sett honom....Jättefin o har ju en toppenstamtavla om det är kossegrenar man är intresserad av.....

BH Enterprise har ett mkt (!) fint cutting möderne med NCHA hall of famers, superiors och open champions mm mm... Sedan har han bara själv tävlat i reining men det är det många rena cuttinghästar som har.
Dessutom är Hollywood Jac 85's pappa Easter King fina meriter i cutting. :)

Texaz, jag lovar BH är inte stor (hög) när man står brevid :D Men han har mkt massa! Och ett fint psyke och stort hjärta som han iaf nedärvt till dom avkommorna jag har träffat/haft själv.

Bam Bam såklart en av sveriges mesta "allround" hingstar med bra storlek och en jäkla cowsence! Vore ett självklart val för mig!

Han är en hingst som många glömmer tror jag bara för man inte ser avkommer i annonser ,tror jag. han skulle promotas mer.

Ja jäklar, honom glömde jag ju alldeles av, få bli nästa år då!;)

Nu är det ju redan bokat, så...

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 696
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 617
Senast: Tiger tok
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
610
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka