Väldränerad ridbana

H

hästig

Tack och lov att vi gjorde riktigt bra dränering när vi byggde ridbanan. Helt perfekt att rida på även om det är översvämning överallt runtomkring. Denna vintern har väl många fått reda på om de verkligen har en väldränerad ridbana.

Sv: Väldränerad ridbana

Japp. Och den har varit fullt ridbar varje dag hittills sen den gjordes för en par år sedan. Innan jag gjorde den och frågade andra till råds, sade en vis hästkvinna "dränering, dränering och dränering" och oh ja så rätt hon hade!!

Liknande trådar

Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 414
Senast: Lars L
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 473
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka