Välkommen!

R8n

Trådstartare
Idag hälsar vi Bibbi hjärtligt välkommen hem hit till oss:bump:

Bibbi, 8 veckor
1.jpg

Bibbi & Doris
2.jpg

Och Bea förstås!
3.jpg

Alla tre tillsammans
4.jpg

Varmt välkommen hem till oss kära Bibbi, hoppas du kommer trivas här:bow:

Senast ändrad:
Sv: Välkommen!

Jasså, du har också förkärlek för Bea!?
När man sticker in handen i buren knatar hon uppför på en gång, medans Doris aldrig skulle kunna tänka sig göra det. Sitta på axeln i timmar kan hon med:love:

Jag har en förkärlek för alla champagneråttor, speciellt jämfört med blekande teckningar och black hooded :p

Nej, det skrev jag inte :p Men jag föredrar champagne framför blekta varianter (nog för att hon bleks ju också men hon är så ljus och dessutom rödögd så det räknas inte) och black hooded (dvs Bibbi) :p

Okej, förlåt. Jag som är för trött för att fatta:smirk:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 077
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 600
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka