Valp ska ut på nätterna

Vi ger just nu kokt ris med kyckling. Hon har inte bajsat något idag och hon har inte vaknat något inatt heller.

Har hon blivit förstpoppad nu istället? Hon är fortfarande pigg leker, väldigt bra aptit och dricker som vanligt.

Hjälper inte detta så kontaktar vi vetrinären igen och be oss få komma in med henne.
Troligen så äter den mindre än vanligt (jmd med typ torrfoder) Det finns inte så mycket att bajsa ut.
 
Vi ger just nu kokt ris med kyckling. Hon har inte bajsat något idag och hon har inte vaknat något inatt heller.

Har hon blivit förstpoppad nu istället? Hon är fortfarande pigg leker, väldigt bra aptit och dricker som vanligt.

Hjälper inte detta så kontaktar vi vetrinären igen och be oss få komma in med henne.
En förstoppad hund är besvärad. Den kan ha ont magen, kräkas och framförallt sitter den och trycker och trycker utan att det kommer något bajs.

Om hunden beter sig helt som vanligt men bara inte har bajsat är de troligtvis pga att ni ändrat kosten och kanske gett mindre mängd mat.

Det är skillnad på att inte ha avföring och inte kunna ha avföring trots försök till att bajsa.
 
Heeelt OT! Jag trodde jag skulle få se en bild på valpen när jag scrollade över bilden på gräsmattan.
Jag bara "Puppyyyyii......nää..bajs?" :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 494
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 453
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp