Z

zeraphina

Ville bara tala om att min lilla valp är nu en hel vecka gammal. Blev lite förvånad och kanske besviken när mamma Pyret bara fick EN valp, men jag var samtidigt jätte-jätteglad att hon blev dräktig denna gången efter två misslyckade parningar, och en pencillin-kur.
Lilla Indra föddes den 16 juni, och ser än så länge helt underbar ut!! Ser fram emot hennes utveckling nu i sommar!! :love:
 
Utvecklingen går framåt. Nu två veckor gammal, och öppna ögon. Lite personlighet också, ligger gärna på rygg när hon sover (precis som sin mamma).
:love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
630
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 359
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 971
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 252
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp