Valpar vill inte äta uppblött hundmat

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Muminros
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 131
M

Muminros

HEJ!
Behöver massor av tips :) Valparna är nu 5 veckor och vägrar äta hundmat som är uppblött...har blandat i fil och välling men de vill inte äta! Vad ska man göra?
MVH Sara

Sv: Valpar vill inte äta uppblött hundmat

Jag är ingen expert på området. Men våran valp var heller int så förtjust i uppblött torrfoder men han var ju äldre än dina. Men kan du inte ge torrt foder om dom föredrar det och en stund efter att dom ätit så kan du väl ge dom välling eller fil så att dom får i sig vätska ordentligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
600
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 183
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 083
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka