astronaut

Trådstartare
Nu ska våran Duki, eller ja; Duke Vom Deipen Brook som hans hela riktiga namn är, para sig med en tik och få en sista kull.

Sen så ska han ställas ut, i Norge. :D

Champion som han är :) :)

Sv: valpar!

Så spännande! Sätt gärna in bilder sedan, så vi får se små vita bäbisar sedan. Har nog aldrig sett westibäbisar. :D

Sv: valpar!

skulle gärna vilja, men duke har gått via en kennel (duke ägs av en kennelägare i borås, men ville ej ha han där p.g.a att alla sitter i en bur). men kan försöka be han ta några kort =) . men det kan dröja, han har nog ej haft sitt roliga än :p

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 626
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka