JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Och sin vana trogen så har Gnist varmt och skönt i sitt hus
Valparna individuellt
Sv: Valparna 4 dagar
Nämen så söta
Ligger dom alltid så utspridda?
Nej, inte jämt, men ofta ligger de en bit från varandra.
Lugnt och fridfullt i lådan, med nöjda valpar och tik när det är varmt och gott inne.
Tinka går dock ut och luftar sig med jämna mellanrum
Åh så söta valpar du har fått.
Haha, vad roligt det ser ut
Du måste ha bra varmt eftersom dom ligger så pass utspridda! En bra bit över 25 grader gissar jag på?
Va söta dom är!
Det ser skojigt ut när dom ligger så där utspritt, hur ser du skillnad på dom? Dom är ju jättelika varandra
+ 24 grader i köket
<<---Frusen av sig
Valparan är ju individer vilket märks när de blivit lite äldre och då är det ju lätt att skilja dem åt
OT:
Jag som fryser när vi har 25 grader här hemma
Vill gärna ha 25-27 grader och kan ändå krypa upp i soffan med en te-kopp och dra filten över kroppen..
Men helt underbart söööta valpar, längtar tills dom är ca 4-5 veckor då börjar dom bli så sjukt söta
Men så MYSIGT
Här var det utspritt
Ser lugnt och skönt ut.
Här är det full rulle hela dagarna
Ska vi byta en vecka
Övr. Hund
Hej!
Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o
Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Övr. Hund
Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av...
2
Övr. Hund
Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund.
Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Hundavel & Ras
Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Shibasessan är en riktig liten illvätte ikväll. :D Jag vet att medicinerna gör henne extra hungrig så hon har fått en gurkbit att gnaga...
Sel
51 minuter sedan
Svar: 611
Visningar: 17 488
Allmänt
Göra i Borlänge?
Fritid Jag skulle helt klart besöka Torsång som redan nämnts, för handelsträdgården och cafét. Och Frostbrunnsdalen :)
Det finns ett gammalt...
gul_zebra
54 minuter sedan