Vimsan Trådstartare 1 Jun 2004 #1 Oj vad tiden går fort!! Min lilla valp är inte liten längre!! Så här såg hon ut förra året i mitten på mars Och nu har hon blivit så hääääär stor!!
Oj vad tiden går fort!! Min lilla valp är inte liten längre!! Så här såg hon ut förra året i mitten på mars Och nu har hon blivit så hääääär stor!!
B Bebben 1 Jun 2004 #2 Min också! Och hon är fortfarande en (äldre) valp. 9 månader är sötnosen om 1 vecka 9 veckor gammal. 43 cm hög och 9 kg tung. 8 mån gammal. 76 cm hög och 50 kg tung.
Min också! Och hon är fortfarande en (äldre) valp. 9 månader är sötnosen om 1 vecka 9 veckor gammal. 43 cm hög och 9 kg tung. 8 mån gammal. 76 cm hög och 50 kg tung.
G glee 1 Jun 2004 #3 Vad fin hon är. Jag ska försöka ta kort på Selma senare idag så får ni se hur stor hon har blivit.
kpist 1 Jun 2004 #4 Trådskapare: Jättesöt Haha. När din "lilla" var nio veckor vägde hon dubbelt så mycket som min LILLA gör nu
Trådskapare: Jättesöt Haha. När din "lilla" var nio veckor vägde hon dubbelt så mycket som min LILLA gör nu
Vimsan Trådstartare 1 Jun 2004 #5 Vilken bjässe!! Underbar Vovve!! Min vägde ca 7 kg när hon var 8 veckor och nu väger hon 34 kg!!
B Bebben 1 Jun 2004 #6 Tack! Visst är hon? Alldeles underbar min lilla bebis! Jag är jättenyfiken på Selma så visa kort!
G glee 1 Jun 2004 #8 Här kommer nytagna kort. Iaf det sista Okej, hon är fortfarande en liten skit. Svårt att se på bilderna men hon har vuxit väldigt mycket. Kom ihåg att ta bort http:// så bilderna funkar. 9 veckor. 4-5 kg kanske? 19 veckor. ca 8 kg
Här kommer nytagna kort. Iaf det sista Okej, hon är fortfarande en liten skit. Svårt att se på bilderna men hon har vuxit väldigt mycket. Kom ihåg att ta bort http:// så bilderna funkar. 9 veckor. 4-5 kg kanske? 19 veckor. ca 8 kg
G glee 1 Jun 2004 #10 Jaa. Jag tycker hon bara blir sötare och sötare. Även fast hon ser mindre valpig ut nu.
C Crying 1 Jun 2004 #11 Här är då min bebbe när han va 9 veckor.. Å nu har vi växt till oss å är 6 månader Nu är vi hela 10 månader
Här är då min bebbe när han va 9 veckor.. Å nu har vi växt till oss å är 6 månader Nu är vi hela 10 månader
C Crying 1 Jun 2004 #16 Han är jätte fin, är verkligen nöjd me den bladningen Trevligare, positivare å mer arbetsglad hund får man leta efter
Han är jätte fin, är verkligen nöjd me den bladningen Trevligare, positivare å mer arbetsglad hund får man leta efter
B Bebben 1 Jun 2004 #17 Okey, nu ska vi ha en liten svensklektion här Äckligt liten = VÄLDIGT liten. Äcklig OCH liten = Ja.. Äcklig och liten. Vilket av dom skrev jag?
Okey, nu ska vi ha en liten svensklektion här Äckligt liten = VÄLDIGT liten. Äcklig OCH liten = Ja.. Äcklig och liten. Vilket av dom skrev jag?
B Bebben 1 Jun 2004 #18 Jaa, fast hon är fortfarande sådär valpigt, underbart sööööt Det börjar försvinna på min nu, hon har mognat så mycket i kroppen och mer blir det för varje dag som går. Snart är hon väl 7 år gammal och alldeles kritvit i ansiktet också
Jaa, fast hon är fortfarande sådär valpigt, underbart sööööt Det börjar försvinna på min nu, hon har mognat så mycket i kroppen och mer blir det för varje dag som går. Snart är hon väl 7 år gammal och alldeles kritvit i ansiktet också
panaccea 2 Jun 2004 #19 Milo 6 veckor Nyss hemkommen - 8veckor Pilutta dig! - snart 5 månader Tagen idag nästan 5 månader.. lite mer skägg
Milo 6 veckor Nyss hemkommen - 8veckor Pilutta dig! - snart 5 månader Tagen idag nästan 5 månader.. lite mer skägg
kpist 2 Jun 2004 #20 Haha. Joo, egentligen förstod jag Men det är faktiskt många hundar som är mindre än henne, VUXNA hundar! Speciellt många som har kortare ben
Haha. Joo, egentligen förstod jag Men det är faktiskt många hundar som är mindre än henne, VUXNA hundar! Speciellt många som har kortare ben