Valpfrågor

F

Fjunet

Hur länge är det rekommenderat att stanna hemma med valpen, innan ensam-hemma-träningen är klar? Är det omöjligt att ha valp och heltidsjobb?

Har aldrig haft valp i "vuxen" ålder, så jag är bra nyfiken :)
 
nej, valp och heltidsjobb funkar inte. men kan man ta en lååång semester eller lite tjänstledigt så kanske det går. ska jag ha valp igen så stannar jag hemma ett bra tag, och dessutom hoppas jag att jag kan ta med hunden till jobbet. en stor hund är valp till den är dryga året.

mvh/a
 
nej jag förstod det :p

men jag menar att efter den är valp är den unghund ett tag också, vissa hundar bli ju inte vuxna förän vid 3-4 års ålder, och ytterligare några blir det aldrig :smirk:
 
är man tvungen att vara borta några timmar.. dagis eller dagmatte :banana:
 

Liknande trådar

L
Hundträning Jag har några frågor som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på som är om valpar och sånt ❤️ Och den första frågan är hur man gör så en...
2
Svar
21
· Visningar
2 143
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har levt med pälsdjursallergi & astma sedan barnsben, har trots detta haft hund hemma under tonåren och inte reagerat nämnvärt på...
2
Svar
22
· Visningar
3 233
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 952
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 891
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp