Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När jag har stått o kliat pållen en stund o klappat o gosat lite så ska hon alltid vända baken till... hon ska inte sparka eller nåt sånt utan bara vänder rumpan mot mig! Vad är det hon vill då?
Är det nån typ "parningsgrej"!
Mitt sto gör likadant. Hon kan backa flera meter efter mig om jag backar.. BARA för att det är ju så grymt skönt när man kliar på baken brevid svansroten på bägge sidorna.. Och mulen och halsen blir en kilomeeeeter långa.
vet en shettis som gjorde så, hon kunde komma rusande i hagen och vända baken till. Alal var livrädda för henne men hon ääälskar att bli kliad precis vid svansroten
Hästmänniskan
Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...